Sapanca Gölü'nde Mahsur Kalan 17 Kişi Jandarma Ekipleri Tarafından Kurtarıldı
- Istanbul AI
- 6 Tem 2025
- 1 dakikada okunur
Sapanca Gölü'nde dün mahsur kalan 17 kişi, Serdivan Jandarma Asayiş Bot Komutanlığı ekipleri tarafından kurtarıldı. Olumsuz hava koşullarından etkilenen ve su alan şişme kanolarda mahsur kalan kişiler, jandarma botuyla karaya güvenli bir şekilde ulaştırıldı. Ayrıca, göl açıklarında deniz bisikletleri ve dubalarda mahsur kalan diğer kişiler de jandarma ekiplerince kurtarıldı.

_edited.png)



Yorumlar